vrijdag 28 september 2012

nice nails and more

Hoi allemaal,

maak kennis met :




nice nails and more.nl is een webshop die nagelproducten,parfums,nailart en sieraden verkoopt.

ze hebben geen BTW verhoging.

ik heb zelf geen ervaring met deze site maar heb der wel rond gekeken zoals ik bij elke webshop doe waar ik over schrijf.

en zag wel dat ze mooie producten en spullen hebben en niet heel erg duur.

ter duidelijkheid is het verstandig als je acryl of gel spullen besteld het niet zomaar te gaan uit testen of mee gaan werken terwijl je geen opleiding heb dat geld trouwens voor elke site waar je acryl of gel producten kan bestellen.

dat is niet alleen mijn mening maar wel zo verstandig en veilig.
ik kan wel hele uitleg geven over veiligheid maar daar ben ik niet hier voor mee bezig.
het enige wat ik wel kan zeggen is acryl producten zoals liquid is een chemische vloeistof.





Betalen:


IDEAL
PAY PAL
Overboekingen


Verzendkosten:

Pakketpost 6.50 Euro
Brievenbuspost 4.75 Euro

Tevens kan je der voor kiezen om het aangetekend te versturen dat kost 1.50 Euro meer


Bezorgd door :

PostNL
en
DHL

Door onderste link te klikken kom je op de webshop:

http://www.nicenailsandmore.nl/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten