donderdag 27 september 2012

beautyandnailart

Hoi allemaal,

maak kennis met :

Beauty and nail art is een webshop die zowel nail art als grotere producten zoals salon benodigdheden verkoopt.

Alle producten zijn professioneel getest
en scoorde hierbij zeer hoog in kwaliteit, verbuik en de makkelijkheid in het gebruik.

Ben je op zoek naar nail-art en make-up producten dan ben je hier bij het goede adres.

Van acrylpakket tot vloeistof producten zijn hier te bestellen.





Verzendkosten:

Binnen nederland bedraagt 6.75 Euro

betaal methodes:

IDEAL
PAY PAL
Overboeking
Mastercard visa
Mater cash

bezorging door :

PostNL

http://www.beautyandnailart.nl


4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi sorry deed iets fout heb je vraag per ongeluk verwijderd.
      Maar weet niet zeker of ik hier bij iets besteld heb zou ik morgen even moeten checken voor je.
      Hoezo twijfel je als ik vragen mag?
      Groetjes
      Esmeralda

      Verwijderen
  2. Hey anoniem?

    Ik ga nu me mails erop na kijken als je wilt kan je me anders mailen.
    Als je dat wilt hoor ik het wel

    Ik zal zowiezo je laten weten als ik er iets besteld heb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het uitgezocht via me mail ik heb er een keertje iets besteld en moet zeggen dat ik het wel aardig snel binnen had.
    Maar ik vroeg je gisteren al waarover je twijfelde en waarom je twijfelde??

    BeantwoordenVerwijderen