dinsdag 25 september 2012

intro

Hoi allemaal,


Hierbij een aantal webshops die ik als soort reclame aan jullie wil voorstellen,
sommige webshops verkopen bekende cosmetica merken andere minder bekende merken,
wat niet afneemt in kwaliteit natuurlijk.
en eerlijk gezegt is niet iedereen zijn of haar portomonee gemaakt voor dure bekende cosmetica merken.
daarom wil ik jullie voorstellen aan deze webshops.

uiteraard doe ik niets zonder toestemming te vragen of ik dit mocht schrijven over hun shop,
de sites die ik in deze blog stuk voor stuk apart beschrijf hebben hun toestemming gegeven om over hun shop te schrijven.
ik hoop dat jullie hier iets aan hebben want de shops waar ik dus toestemming van heb gekregen zijn allemaal toppers en heel vriendelijk met de berichtjes die ik terug kreeg waaruit ik mijn oordeel misschien te snel uit op maak, maar vind dat wel belangrijk dat ze vriendelijk zijn.

ik heb bij de sites waar van ik tot nu toe toestemming heb gehad nog niets zelf besteld waardoor ik dus niet mijn eigen menning kan geven misschien wel zo neutraal denk ik wat misschien in de toekomst wel gaat veranderen.

tenslotte ben ik gek op webshops.

En zal ook onder elke webshop blogje de link zetten van hun webshopsite.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten