vrijdag 28 september 2012

Dream Nails Salon

Hoi allemaal,

maak kennis met : 




Dream Nails Studio is niet zomaar een webshop,

ze doen ook workshops en opleidingen tot nagelstylisten.

je kunt niet alleen nagel producten bestellen maar ook nail art boeken.

En ze hebben zelfs stickers voor op je telefoon.




Op deze webshop kunnen zowel nagelstyliste als particulieren klanten terecht voor aankoop van acryl,vloeistoffen,nagellak en heel veel nailart producten.

stukje uitleg vanuit de webwinkel eigenaresse zelf:


De nagelstylistes die bij mij inkopen,hebben ook een certificaat door gestuurd zodat ik weet dat het bij hun goed zit, particulieren kunnen niets aantonen als ze acryl of gel willen komen en verkoop ik niet graag deze producten aan hun.
Als je de nagel wil bewerken met een systeem moet je er wel een opleiding voor hebben gehad, dan weet je na de opleiding hoe je met deze producten moet omgaan en werken op de handen van je zelf of van de klant, je kan namelijk door verkeerd gebruik heel veel schade aan het nagelbed maken, zelf een blijven beschadiging die nooit meer te herstellen is.
Van daar dat deze producten zoals de acryl en de gel niet zo maar aan iedereen verkocht.
Daar en tegen kunnen de vloeistoffen zoals aceton, alcohol weer wel aan iedereen verkocht worden.
Dit laatste geld dus ook voor nagellak en nailart producten.
Ik hoop dat je door mijn uitleg een beetje begrijp waarom je dus beter dit zo kan vermelden in je stukje teks dan zoals jij het hebt geschreven, anders gaat iedereen de acryl of gel aankopen en krijgen zij dan ergens problemen mee, komen ze bij mij met de klacht. 





Betalingsmogelijkheden:

Overschrijving of contant in de Salon.

Verzendkosten:

brievenbus zendingen 3 Euro

Pakketpost 7 Euro

Bezorgd door:

PostNL

bekijk de winkel op :

http://www.dreamnailsstudio.nl/winkel/index.php

Geen opmerkingen:

Een reactie posten